2 Şubat 2009 Pazartesi

Horatio Reloaded-Cheers

Bugün herhalde yaklaşık 2-3 aydan sonra Horatio ile tekrar buluşmamız şerefine kadeh kaldırdık. www.bankis.blogspot.com'u özleyip özlemediğimizden, oranın mı onsuz yeni hayatımızın mı daha iyi olduğundan, 1 yıl geçtikten sonra isterse herkesin bankise tekrar kabul edilebildiğinden ve geri dönüp dönmeyeceğimizden konuştuk. SOnuç olarak da şu ortamda en huzurlu yerin orası olduğuna karar verdik. O sırada yeterince içmiş olduğumdan çenem de düşmüştü ve sürekliliğinden emin olduğumda açıklayamaya karar verdiğim blogumu söyleyiverdim. Bu duruma çok sevindi.
Sonra ona evli bir kadın olarak gönül ilişkileri üzerine bazı tavsiyelerde bulundum. Eskiden olsa kelin merhemi olsa kendi başına sürer diyerek beni dinlemezdi ama şimdi kulak kesildi valla. Evlilik vs. çıkmak karşılaştırması yaptık. Aslında ikisinin arasındaki en büyük farkın ailelerin mutlu olmasından ve kafayı rahatlatmaktan ibaret olduğu sonucuna vardık. Ayrıca, evliyken yaşanan çatışmaların tipi de değişik, çatalları kaşıkların yanına koyma, yağmur yağacak panjurları indirmeden evden çıkma, bugün temizlik vardı neden alarmı kurdun, hadi çabuk ol geç kaldık, bu yemekleri atmaktan ne zaman vazgeçeceğiz, sen 2 gün önce yapılan yemeği yiyebildiğin zaman, gazeteleri yere atmasan olmaz mı, bilgisayarı fişte bırakma, modemi kullandıktan sonra kapat, klozetin kapağını indirsen şaşarım, koskoca yorganı sadece kendine alıyorsun, banyonun ampulünü halen değiştirmedin, cep telefonunu yatarken kapat vb... gibi en fazla 5 dakikalık kıvılcımlar. Oysa sevgiliyken öyle mi, en ufak bir ilgisizlikten çıkan kavgalar (bunlar genelde kız tarafının başının altından çıkar doğruya doğru) her tartışmada boğazda yumrular, karında ağrılar... Telefon etsem mi etmesem mi kıvranmaları...Her dönemin bir güzelliği var demekki.
Ama evliliğin çok eğlenceli bir yanı da tv'de çalan herhangi bir müzikle beraberce salak salak dans etmek...
Daha sonra bir kahve içtik ve yedik. Evet 30 adet yediğim kahve çikolatalar, 8 kilo verdikten sonra koruma programına giren benim doktordan azar işitmeme sebep olacak sanırım. Evet Horatio bile verdiğim kilolara şaşırdı ve çok zayıf sayılan kendisi nasıl kilo verilir konusunda beni sıkıştırdı. Sağlıklı beslenme programımız bir sonraki yazıya kalsın.
Bize katılamayan Herbert ise bu sırada azimle taşı delmeye çalışıyordu.

5 yorum:

Horatio dedi ki...

zihin açıcı bir buluşmaydı sevgili melo. teşekkürler.

Duella dedi ki...

bak bak bakkk! kim donmus blog alemine de, bize bi ses etmemis!

melocan, ozlemistik valla.

melontheroad dedi ki...

haber verecektim ama düzenli yazıp yazmayacağımı test ediyorum henüz.
Pilot yani senin anlayacağın düellacim.

silgi dedi ki...

hoşgeldin canımın içi melciğim.

Şımarık Kız dedi ki...

Yazarsın sen, kendi blogunda dikiş tutturmayım, sağda solda dümbeleklik eden benim....